SponsoKliks80

Leden login

knltblogo

mijn-knltb-logo

centrecourtlogo2

Beste leden van TCO,

Misschien hebben jullie er al iets over gehoord: in de extra ALV van afgelopen donderdag heb ik met gepaste trots bekend mogen maken dat we met een nieuwe, enthousiaste groep leden het stokje gaan overnemen van het huidige interim bestuur. In welke vorm we dat precies gaan doen, kunnen we nu nog niet zeggen maar wel dat we als “Go TCO!” team jl. zaterdag al meteen zijn begonnen met brainstormen!

Benieuwd naar welke namen achter “we” schuilgaan? Hier zijn we:

  • Ger Boekee,
  • Roy van der Kaap,
  • Petra van der Lugt (huidig bestuurslid),
  • Hans Plasman,
  • Annet Roosenboom,
  • Guido Smeets,
  • Gerard Worms
  • en mijzelf.

Samen gaan we plannen opstellen die we eerst zullen toetsen bij het huidige bestuur en een aantal andere mensen binnen de club en vervolgens ook bij jullie, alle leden van TCO. De planning is om in de eerste helft van december, na Sinterklaas, twee ‘klankbordavonden’ te plannen waarvoor jullie tijdig een uitnodiging zullen krijgen. Op de klankbordavonden willen we jullie niet alleen informeren, maar ook enthousiasmeren over de toekomst van onze Tennisclub Oirsbeek.

Tot in december! Go TCO!

Yvonne Koks



1 nov 2018:

Het Go TCO-team is inmiddels druk bezig met het ontwikkelen van een toekomstvisie voor de tennisclub. Waar staan we voor en waar gaan we voor! Dit is een proces met voortschrijdende inzichten dat natuurlijk ook na de ALV in januari gewoon door zal gaan. Stilstand is immers achteruitgang.

Zoals beloofd tijdens de Buitengewone ALV op 4 oktober willen we de eerste blauwdruk graag in december aan de leden voorleggen. Hiervoor plannen we 2 avonden:

  • Dinsdag 11 december van 19.30 tot ± 21.30 u (kantine TCO) 
  • Woensdag 12 december van 19.30 tot ± 21.30 u (kantine TCO)

De input die we tijdens deze avonden krijgen, nemen we weer mee in de plannen. Wil je ook meepraten en ben je ook benieuwd naar de ideeën en de visie? Geef je dan op voor een van de twee data bij Yvonne Koks ( of 0654 670 501) zodat we weten op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen. Het programma is beide avonden hetzelfde, dus kies gewoon de datum die voor jou het beste uitkomt!

Tot dan!

Namens het Go TCO-team,

Yvonne



1 dec 2018:

MAAK KENNIS MET….
…het team dat aan de slag wil voor en met TCO!
De visie en de missie staat, nu aan de slag met de concrete uitwerking. Het team dat tijdens de ALV het stokje gaat overnemen heeft er enorm veel zin in.

  • Gaan er zaken veranderen volgend jaar? Zeker weten.
  • Gaan we nieuwe dingen doen? Absoluut.
  • Gaan we stoppen met bepaalde zaken? Heel beslist!

Alles is momenteel nog volop in voorbereiding, maar we kunnen jullie op 11 en 12 december wel alvast vertellen hoe wij denken dat de club moet zijn c.q. worden en wie waarvoor verantwoordelijk wordt.
Benieuwd? Meld je dan even aan ( of 0654 670 501), dinsdag 11 of woensdag 12 december, 19.30 uur, kantine TCO, zodat we weten hoeveel stoelen we moeten klaarzetten!



INFORMATIEAVONDEN

De infoavonden van het nieuwe bestuur op 11 en 12 december zijn goed verlopen. In totaal hebben 9 leden gehoor gegeven aan de oproep.
Het nieuwe bestuur heeft op beide avonden geschetst welk type club we willen zijn en welke gebieden de meeste aandacht vragen. Met de aanwezige leden is gediscussieerd hoe een en ander vorm kan krijgen. Wat meer concrete plannen zullen tijdens de ALV worden gepresenteerd.

Waar ligt ons Park

Tennispark TCO

Sponsors

Februari 2019
M D W D V Z Z
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Ga naar boven